Pom-Pom

mindennapok egy átlagos lány életében...

Linkblog

:)

2007.08.10. 17:19 | Pom-Pom | Szólj hozzá!

Hát a mai igen olyasmi volt mint a tnapi!Kedvesem átjött kicsit hozzám,tv-ztünk,beszélgettünk,hülyültünk....Utána anyával voltam vásárolni kicsit,vettünk ezt azt ithonra meg ami nekem is kell a suliba majd jövöre!Hát igen a suli.....egyrészből nagyon szivesen elmennék és itthagynék mindent másrészről pedig itt kell hagyni a barátnőket,haverokat.Jo oké ott is van egy csomo ismerősöm meg jönnek volt oszt.társak is de.....szal értitek!A legjobb h a barátom is ott tanul és igy legalább tőle nem kell elválnom.Tudom ott más lesz mert nem egy suliba leszünk meg semmi , de rem megoldjuk mindig h tudjunk találkozni,mert nagyon szeretem.Néha nagyon elviselhetetlen vagyok vele (amit nem tom mért teszek), de szeretem és tom h ő is szeret engem nagyon.Most kicsit megyek pihenni aztán még ki kell találni mi legyen este,de sztem a szokásos borozás meg bulizás következik majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://pom-pom.blog.hu/api/trackback/id/tr91137011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása