Pom-Pom

mindennapok egy átlagos lány életében...

Linkblog

Első nap

2007.08.10. 00:28 | Pom-Pom | Szólj hozzá!

Hello.Nagy döntés volt mikor elhatároztam h én is blogot fogok írni.És most itt vok.....Napjaim elég átlagosak olyan ahogyan egy ennyi idős(19) éli minddennapjait!Haverokkal,kedvesemmel vagyok,bulizok,pihenek.A mai nap is igy történt.Tnapi bulizás utána kicsit fáradt voltam de persze a kedvesemmel pihentem ki a fáradalmakat.Itthon kis tv meg ami kell este meg kis séta....Jo volt nagyon, szeretek vele lenni és mindig jol elvagyunk!Most itthon vagyok és asszem megyek is pihizni, már mert elég késöre jár.Holnapi nap remélem a maihoz hasonloan jol fog elteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pom-pom.blog.hu/api/trackback/id/tr74136496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása